Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bjørn`s ESPL Mercedes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    hva er tl??????? ja lukka kasse 3x 10" å 1 monoblokk til hver bass.
    Last edited by Alta Bilstereo; 06-06-2007, 01:08.
    Bjørn M Wilhelmsen
    Team Alta Bilstereo
    www.emmanorway.com

    Comment


    • #17
      dette blir tøfft!! skal du til mo i rana til helga da?
      Jon Ola, team dynabel
      78 mod golf1 db-bil
      92 mod golf3 bruks bil

      Comment


      • #18
        Når ikke få ferdi til da.venter enda endel utstyr som spiller,koblingsdeler å sånn
        men d siste sommertreffet blir d nok sikkert en tur.vet ikke kordan klasse i dB-drag detta blir
        Bjørn M Wilhelmsen
        Team Alta Bilstereo
        www.emmanorway.com

        Comment


        • #19
          Originally posted by Alta Bilstereo View Post
          Når ikke få ferdi til da.venter enda endel utstyr som spiller,koblingsdeler å sånn
          men d siste sommertreffet blir d nok sikkert en tur.vet ikke kordan klasse i dB-drag detta blir
          okay, dette blir vel en super street 1+ bil i db-drag. hard konkurranse der, team blaupunkt har norges rek på 159,2db...
          Jon Ola, team dynabel
          78 mod golf1 db-bil
          92 mod golf3 bruks bil

          Comment


          • #20
            Originally posted by dynabelgolfen View Post
            okay, dette blir vel en super street 1+ bil i db-drag. hard konkurranse der, team blaupunkt har norges rek på 159,2db...
            Å helvete.denne bilen blir ikke akkurat bygd for dB-drag da den er i daglig bruk,er nok litt mere å gjøre da.men emma espl blir jeg å konkurrere i med denne.klasse advanced(+).kan bli bra.
            Bjørn M Wilhelmsen
            Team Alta Bilstereo
            www.emmanorway.com

            Comment


            • #21
              Originally posted by Alta Bilstereo View Post
              Å helvete.denne bilen blir ikke akkurat bygd for dB-drag da den er i daglig bruk,er nok litt mere å gjøre da.men emma espl blir jeg å konkurrere i med denne.klasse advanced(+).kan bli bra.
              hva med å prøve mini street show spl da? nesten d samme. måler gjennomsnitt i 30 sek med åpne dører.
              Jon Ola, team dynabel
              78 mod golf1 db-bil
              92 mod golf3 bruks bil

              Comment


              • #22
                Ja hvorfor ikke prøve.skal prøve når jeg treffer på et dB-drag på min vandring sørover.moro blir det ihvertfall
                Bjørn M Wilhelmsen
                Team Alta Bilstereo
                www.emmanorway.com

                Comment


                • #23
                  Dårli me fart i denne tråden.holder på å flytte inn i nytt verksted.
                  Blir bedre til uka når vi begynner å bygge igjen
                  Bjørn M Wilhelmsen
                  Team Alta Bilstereo
                  www.emmanorway.com

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Alta Bilstereo View Post
                    hva er tl??????? ja lukka kasse 3x 10" å 1 monoblokk til hver bass.
                    TermLab. Det er en SPL Måler.
                    jeg mener 140dB med en lukka kasse, greit nok med de elementa der, men ingen kammer og ren lukka kasse montert slik ser jeg ikke for meg kommer til å toppe 140dB akkurat. :S

                    Men det kommer til å spille bra vil jeg tru
                    Pioneer - Hertz - Zealum
                    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                    Comment


                    • #25
                      Da må du skrive TermLab da vettu
                      140 dB skal ikke være en umulighet.Hvis ikke blir det nok en kasseombygging.eller 9
                      Bjørn M Wilhelmsen
                      Team Alta Bilstereo
                      www.emmanorway.com

                      Comment


                      • #26
                        Det er bra det er fler nordlendinger her ja kjem snart oppover å ser på dine plassen å dine prosjekter vettu
                        Erik Fido Westgård
                        www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Alta Bilstereo View Post
                          Da må du skrive TermLab da vettu
                          140 dB skal ikke være en umulighet.Hvis ikke blir det nok en kasseombygging.eller 9
                          Hehehe Jaja...

                          ja vil tru det blir et lite problem med lukka kasse. Men med rett tuning på en porta kasse skal der være enkelt
                          Pioneer - Hertz - Zealum
                          Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                          Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                          Comment


                          • #28
                            Jeg for min del er rimelig sikker på at det der spiller over 140dB.
                            Kan spille høyt med lukka kasser også. Spesielt her da dette så og si blir en vegg
                            Må få høre denne kjerra til sommeren ja
                            Jonas Tautra
                            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                            Comment


                            • #29
                              Jeg målte nesten 140dB i bobla, målte ikke noe spes mer med port. :/

                              Men har bare en forsterker og halvdødt batteri tilkoplet nå da.

                              Noen som har spesielle erfaringer med Apollo? Tror det var det det het. Kjøpt på Eltek.

                              Comment


                              • #30
                                Kan bare si at er det noe som ikke kommer lett så er det dB`s.
                                Men som Hifonic sa, at det blir nesten en vegg. Ja til dels så blir det en vegg. Men det er fortsatt lite volum, det er en lukka kasse. Så i mitt syn så tviler jeg det kommer til å spille over 140 db.

                                Ikke for å kritisere, men bare for å påengtere at det er ikke så lett å spille over 140 dB.

                                Men gleder meg til å se hva det kommer til å prestere da.

                                Aleks.
                                Pioneer - Hertz - Zealum
                                Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                                Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                                Comment

                                Working...
                                X